اخبار روزاقتصاد

OSCE میزبان آموزش رمزنگاری برای بازرسان ارمنی و گرجستانی است

OSCE میزبان آموزش رمزنگاری برای بازرسان ارمنی و گرجستانی است

سازمان امنیت و همکاری اروپا یک دوره آموزشی سه روزه را در ورشو برگزار کرد تا مهارت‌های تحقیق در مورد رمزنگاری را برای مجریان قانون ارمنستان و گرجستان تقویت کند.

در 14 آگوست بیانیه مطبوعاتی، سازمان امنیت و شرکت -operation در اروپا اعلام کرد که یک جلسه آموزشی تخصصی در مورد “مقابله با بلاک چین تکنیک‌های مبهم‌سازی» در ورشو، با هدف بهبود مهارت‌های تحقیقی مجریان قانون از ارمنستان و گرجستان.

سازمان امنیت و همکاری اروپا گفت این دوره به میزبانی وزارت دارایی لهستان، دومین جلسه از این قبیل است که توسط این سازمان تسهیل شده است، به عنوان بخشی از تلاش گسترده تر برای مبارزه با فعالیت های غیرقانونی تسهیل شده توسط ارزهای دیجیتال.

“این دوره، که توسط تیمی از متخصصان با تجربه قابل توجه ارائه شده است، به من کمک کرده مهارت هایی را کسب کنم که می توانم مستقیماً در محیط کاری خود به کار ببرم و آن را بسیار کاربردی می کند.”

یک شرکت کننده از سرویس نظارت مالی گرجستان

این آموزش به چالش‌های مربوط به شناسایی و ردیابی تراکنش‌های رمزنگاری‌شده که طبق گزارش‌ها مجرمان سایبری برای پنهان کردن فعالیت‌های غیرقانونی خود استفاده می‌کنند، پرداخت. در بیانیه مطبوعاتی آمده است که شرکت کنندگان در مورد تکنیک های پیشرفته ای که توسط بازیگران بد برای پنهان کردن ردپای دیجیتالی خود در زنجیره استفاده می شود آموزش دیدند و روش هایی را برای اجرای قانون برای مقابله موثر با این تاکتیک ها بررسی کردند.

OSCE می گوید این دوره برای تجهیز محققان به ابزارهای مورد نیاز برای پیمایش پیچیدگی های فناوری بلاک چین در سناریوهای دنیای واقعی طراحی شده است. این دوره همچنین “محققین را تشویق به تبادل دانش در مورد روندها، چالش ها و شیوه های خوب از کشورهای مختلف ذینفع کرد.”

این ابتکار بخشی از پروژه فرابودجه ای سازمان امنیت و همکاری اروپا است که توسط آلمان، ایتالیا، لهستان، رومانی، بریتانیا و ایالات متحده حمایت می شود و هدف آن مبارزه با پولشویی و سایر جرایم مالی است که توسط دارایی های مجازی تسهیل می شود. در نوامبر 2023، سازمان امنیت و همکاری اروپا همچنین میزبان آموزش مشابهی را برای مقامات اوکراینی با هدف بهبود ظرفیت آنها برای ردیابی تراکنش های ارزهای دیجیتال برگزار کرد.

در تلاشی جداگانه، سرویس درآمد داخلی ایالات متحده اعلام کرد در سپتامبر 2023 که نزدیک به 40 افسر مجری قانون اوکراین آموزش های پیشرفته ای را در مورد رمزارز به پایان رساندند. ردیابی، با استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل بلاک چین از CipherTrace و BlockTrace.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا